Gå til sideinnhold
Kontofon

Kontofon

Sjekk saldo eller overfør penger trygt mellom dine kontoer døgnet rundt ved bruk av Kontofon, helt uavhengig av bankens åpningstid.

Ring kontofonen

380 53200 tastevalg 1, eller nå oss på 22899018

Enkelt og trygt

Du kan når som helst på døgnet sjekke saldo og gjøre overførsler på konto.

Avtale

For å få kontofontjenesten må du inngå avtale i banken.

Kontofonen

Ring kontofonen på tlf: 380 53200 (Valg 1) eller tlf: 22899018

Hvordan får man kontofon?

For å bruke Kontofon trenger du en egen avtale med banken og en personlig kode for å identifisere deg. Har du allerede nettbank avtale i dag, er det bare å sette i gang.

Kontofon er gratis, det eneste som ikke er gratis er tellerskrittene.

Hvordan fungerer kontofonen?

Når du har ringt Kontofonen, oppgi ditt kontonummer og din PIN kode, så får du lest opp saldo på konto og vil bli presentert for valgene i menyen

Hvordan bruker man kontofon?

Her er en oversikt over de vanligste tastevalgene du kan velge når du ringer kontofonen:

TAST 1 – Informasjon om konto

  • Tast 11 – opplysninger om siste transaksjoner
  • Tast 12 – opplysninger om annen konto
  • Tast 19 – for endring av personlig kode
  • Tast * – Retur til hovedmenyen
  • Tast 10 – Menyoversikt

TAST 2 – Betalinger og overføringer

  • Tast 21 – Overførsel mellom egne kontoer
  • Tast 22 – Telegiro u/kvitteringsoblat
  • Tast 23 – Telegiro m/kvitteringsoblat
  • Tast 24 – Spørring på forfallsregister
  • Tast * – Retur til hovedmenyen
  • Tast 20 – Menyoversikt

TAST 0 – Menyoversikt/Hovedmeny

TAST * – Avslutt samtalen