
Vi søker to nye kunderådgivere til dagligbank
Vi søker to nye kunderådgivere til dagligbank, som brenner for gode kundeopplevelser.
Har du et brennende ønske om å levere gode kundeopplevelser, har tro på lokalbanken og er opptatt av å bygge gode relasjoner til kunder og medarbeidere, hører vi gjerne fra deg.
Vi søker etter en som skal ha det daglige fagansvar for dagligbank- teamet og en kunderådgiver dagligbank.
Hovedansvar som faglig leder
- Du får det faglig ansvar for produkter og tjenester, herunder rutiner og etterlevelse av disse.
- Du får ansvar for salg, relasjonsbygging og kundepleie
For begge stillingene
- Du ønsker å gi kunden merverdi gjennom å være kunde i Søgne og Greipstad Sparebank, avdekke behov og komme frem til gode løsninger for kunden
- Du må proaktivt betjene kunder som fysisk kommer inn i banken, på telefon og gjennom digitale kanaler og/eller videreformidling.
- Du må veilede kunden til bruk av digitale flater
Om deg
- Du er en engasjert medspiller og relasjonsbygger
- Du trives med å lykkes sammen med andre i team
- Du er uredd og har en offensiv holdning, er kunde – og salgsorientert
- Du er fleksibel, løsningsorientert og trives med endringer
- Du er stabil og med et sterkt ønske om å lykkes i en lokal bank
Din bakgrunn
- Du har utdanning på bachelor- nivå eller tilsvarende
- Du er dyktig på kundekommunikasjon
- Du har gode IT kunnskaper
- Du har erfaring fra bank eller annen relevant erfaring
- Du er ryddig og strukturert
Som ansatt hos oss får du en spennende og variert arbeidshverdag. Vi har høy aktivitet og setter kunden i fokus, har korte beslutningsveier og kort vei fra ide til gjennomføring.
Vi tilbyr et godt arbeidsmiljø, gode pensjons- og forsikringsordninger, lønn og tiltredelse etter avtale.
Har du spørsmål eller ønsker du å melde din interesse for stillingen?
Kontakt leder for Personmarked Sigrun Aasen på [email protected] eller 95998286.
Søknadsfrist 13. Februar 2023